پیروزی‌های تاریخی مجاهدین اسلام در سرزمین‌های اشغالی فلسطین بار دیگر سست بودن پایه‌های ظلم و جور را نشان داد؛ دیری نیست که امت اسلام و تمام مظلومین جهان به شادی و خوشحالی بپردازند و نصرت الله را ببینند.

فارغ از اینکه دنیای کفر که با همدیگر اتحاد دارد و درصدد چنگ انداختن بر سرمایه ‌های مادی و معنوی جهانیان است تا بتواند با اسلحه‌های ‌های پیشرفته خود مردم فلسطین و علی الخصوص غزه را به خاک خون بکشد یا نه اما ثابت شد که اگر اسباب نصر فراهم شود الله متعال نصرت خود را نصیب مومنین کرده و به‌ وعده خود عمل می‌کند { ٱلَّذِینَ أُخۡرِجُوا۟ مِن دِیَـٰرِهِم بِغَیۡرِ حَقٍّ إِلَّاۤ أَن یَقُولُوا۟ رَبُّنَا ٱللَّهُۗ وَلَوۡلَا دَفۡعُ ٱللَّهِ ٱلنَّاسَ بَعۡضَهُم بِبَعۡضࣲ لَّهُدِّمَتۡ صَوَ ٰ⁠مِعُ وَبِیَعࣱ وَصَلَوَ ٰ⁠تࣱ وَمَسَـٰجِدُ یُذۡکَرُ فِیهَا ٱسۡمُ ٱللَّهِ کَثِیرࣰاۗ وَلَیَنصُرَنَّ ٱللَّهُ مَن یَنصُرُهُۥۤۚ إِنَّ ٱللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ }

[سوره الحج: ۴۰]همان] کسانی که به ناحق از دیار‌شان رانده شدند [و گناهی نداشتند] جز اینکه می‌گفتند: «پروردگارِ ما الله است». و اگر الله [ظلم و کفرِ] برخی از مردم را به وسیلۀ برخی دیگر دفع نمی‌کرد، صومعه‌ها[ی راهبان] و کلیساهای [نصاری] و عبادتگاه‌ها[ی یهود] و مساجدی که نام الله در آنان بسیار برده می‌شود حتماً ویران می‌گردید؛ و الله کسی را ‌که [دین] او را یاری دهد، یقیناً یاری می‌کند. بی‌تردید، الله قدرتمندِ شکست‌ناپذیر است.

این پیروزی‌های تاریخی به ما ثابت کرد که چرا دشمنان دین تمام تلاش خود را بر تفرقه افکنی بین ملت‌های اسلامی قرار داده‌اند و اجازه نمی‌دهند که کشورهای اسلامی و ملت‌های آن با همدیگر به وفاق و همدلی برسند ؛چرا که این رژیم جعلی که با اتحاد کوچک‌ترین جزء از اجزای این امت این چنین خوار و زبون شد اگر اتحاد بین ملل اسلامی برقرار شود، هیچ اثری از آن بر کره خاکی نخواهد ماند.

بنده به نوبه خود از همه امت اسلامی خواهانم که در این شرایط سخت برادران خود را در میادین جهاد فراموش نکنند و دعای خیر خود را در نماز، خلوت و جلوت خود بدرقه راه آنها کنند.

شیخ یوسف جمالی

رئیس شورای عالی مدارس‌ اهل سنت و جماعت جنوب

وامام جمعه اهل سنت و جماعت بندرعباس

دیدگاهتان را بنویسید

X