اداره دعوت جنوب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره دعوت جنوب کارگاه مقدماتی نویسندگی توسط این اداره به میزبانی مجتمع دینی بستک به مدت 12 ساعت در تاریخ 28 و 29 دیماه 1401 با همکاری اداره‌ی دانش‌آموختگانِ جنوب در شهر بستک برگزار شد.

این کارگاه میزبان دانش‌آموختگان قلم‌دوست سه استان جنوبی بود. در ابتدای کارگاه شیخ محمد نجیب‌ عبدالواحدی مدیریت محترم مجتمع دینی بستک، خوش‌آمدگویی را خدمت شرکت‌کنندگان عرض نمودند، در ادامه شیخ محمد باکری عضو شورای اداره‌ی‌ دعوت، ضمن تشکر از مجتمع دینی بستک و اداره‌ی دانش‌آموختگان به خیر مقدم شرکت‌کنندگان‌ پرداختند، در بخش آغازین کارگاه، شیخ عبدالکریم محمدی به مهم‌ترین ویژگی‌های نویسنده و آن‌چه اندیشه‌پردازان و دعوتگران با قلم در ساختار اجتماعی فرهنگی جنوب به آن نیاز دارند و با آن روبرو خواهند شد، اشاره کردند. در بخش دوم و آخر کارگاه که در سه بخش توسط دکتر روح‌الله سلیمانی‌پور برگزار گردید، کارگاه در موضوع اصول نویسندگی ادامه یافت.
بخش اول، صبح چهارشنبه برگزار گردید که در آن به مباحث مقدماتی و تئوری نویسندگی اختصاص یافت. در بخش دوم عصر چهارشنبه ابتدا شیخ عبدالله آغال به توضیح ساختارِ اداری، اهداف و برنامه‌های اداره‌ی‌ دعوت در این خصوص پرداختند و به سوالات پیش آمده از سوی شرکت کنندگان پاسخ دادند و در ادامه کارگاه به مدت 4 ساعت ادامه پیدا کرد. صبح پنجشنبه کارگاه با تمرین‌های عملی و مباحث ضروری در نویسندگی برگزار شد و کارگاه با اعطای گواهی به اعضا و تقدیر و تشکر از استاد به اتمام رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

X